طراحی داخلی صرافی با توجه اهمیت این نوع بیزینیس بسیار مورد توجه است.
نکات طلایی در طراحی داخلی صرافی

شما می توانید جهت مشاوره و دریافت خدمات طراحی با شماره تلفن 09121075978 در تماس باشید

به طور کلی در طراحی، اولین چیزی که باید به خوبی بررسی شود آن چیزی است که می خواهید طراحی کنید. طراحی داخلی صرافی نیز از این امر مستثنی نمی باشد. طراحی صرافی زمانی اصولی است که هم بر جنبه‌ی زیبایی بصری فضا تاکید داشته باشد و هم طراحی بهینه و کاربردی باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بیان نکات مهمی در این زمینه بپردازیم.

نام پروژه : صرافی سانیری

سبک : مدرن

کارفرما : آقای سانیری

موقعیت : جردن – تهران

متراژ :  30 متر مربع

سال : 1402

نام پروژه : صرافی نوبخت

سبک : مدرن

کارفرما : آقای نوبخت

موقعیت : گرمدره – البرز

متراژ :  55متر

سال : 1401

نام پروژه : صرافی رشت

سبک : مدرن

کارفرما : آقای مسافی

موقعیت : رشت – گیلان

متراژ : 47 متر

سال : 1401

نام پروژه : صرافی خاتم الانبیا

سبک :کلاسیک

کارفرما : آقای محمد حسن

موقعیت : شهرک غرب-تهران

متراژ : 120 متر

سال : 1399

نام پروژه : آراز

سبک : مدرن

کارفرما : آقای نوذری

موقعیت : جردن-تهران

متراژ : 80 متر

سال : 1399

نام پروژه : وفابخش

سبک : مدرن

کارفرما : آقای وفا بخش

موقعیت : میرداماد-تهران

متراژ : 140 متر

سال : 1399

نام پروژه : اریکه

سبک : مدرن

کارفرما : آقای دکتر حقیقی

موقعیت : میرداماد-تهران

متراژ : 28 متر

سال : 1398

نام پروژه : وفا بخش

سبک : مدرن

کارفرما : آقای وفابخش

موقعیت : میرداماد- تهران

متراژ : 180 متر

سال : 1399

نام پروژه : خاتم یزد

سبک : مدرن

کارفرما : آقای محمد حسن

موقعیت : یزد

متراژ : 45 متر

سال : 1397

نام پروژه : صرافی پیروزی

سبک : مدرن

کارفرما : آقای محمدی

موقعیت : پیروزی-تهران

متراژ : 73 متر

سال : 1396

نام پروژه : الهی

سبک : مدرن

کارفرما : آقای الهی

موقعیت : پالادیوم زعفرانیه-تهران

متراژ : 30 متر

سال : 1395

نام پروژه : کوشا

سبک : مدرن

کارفرما : آقای کوشا

موقعیت : شهرک غرب-تهران

متراژ : 35 متر

سال : 1395

نام پروژه : نیکان

سبک : مدرن

کارفرما : آقای صابر

موقعیت : فردوسی-تهران

متراژ : 80 متر

سال : 1394

نام پروژه : اسدی

سبک : مدرن

کارفرما : آقای اسدی

موقعیت : میرداماد – تهران

متراژ : 42 متر مربع

سال  : 1400

نام پروژه : سکه سعدا

سبک : مدرن

کارفرما : سعد اخری

موقعیت :  فردوسی – تهران

متراژ :  160 متر مربع

سال  : 1397

نام پروژه : شریفی

سبک : مدرن

کارفرما : آقای شریفی

موقعیت :  خیابان ولیعصر – تهران

متراژ :  40 متر مربع

سال : 1396

طراحی داخلی یکی از مهم‌ترین اموری است که باید با دقت و وسواس خاصی انجام شود. بهتر است که برای انجام طراحی و دکوراسیون داخلی از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرید که بهترین نتیجه را از کار دریافت نمایید.

طراحی داخلی صرافی نیز جدا از این بحث نیست. البته این کار زمانی اصولی است که هم زمینه زیبایی بصری را در نظر بگیرد و هم یک طراحی بهینه و کاربردی باشد. همانطور که می‌دانید صرافی نیاز به ایمن‌سازی دارد. به همین دلیل اولین نکته در این امر توجه و دقت در ایجاد امنیت در فضا است.

ما در وبسایت مهران طاهری با داشتن تیم حرفه‌ای در زمینه انجام طراحی داخلی، طراحی دکوراسیون صرافی را به بهترین شیوه و با در نظر گرفتن تمامی جوانب انجام می‌دهیم که بتوانید با خیالی آسوده این کار را به ما بسپارید.

در ادامه با ما همراه باشید تا تمامی نکات لازم درباره طراحی داخلی دکوراسیون را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مهم و ضروری در طراحی دکور صرافی

همانطور که می‌دانید در یک صرافی ممکن است تعداد مراجعان زیاد باشد و برای انجام کارهای آن‌ها نیاز به زمان بیشتری باشد. به همین دلیل بهتر است که فضا به صورت بهینه و کاربردی طراحی شود تا مراجعان حس گیجی و سردرگمی نداشته باشند.

توصیه می‌کنیم در طراحی صرافی، زمان انتظار مراجعه کنندگان در نظر گرفته شود. به این منظور مکانی جدا برای نشستن، صرف نوشیدنی، مطالعه و… در نظر بگیرید. همچنین با تعبیه مانتورهایی خاص، اخبار بازار ارز و سکه را نمایش دهید.

برای ایجاد یک فضای زیبا و چشم‌نواز از المان‌هایی همچون تابلوها و گلدان‌های رسمی استفاده کنید و در فضا تنوع ایجاد کنید.و این دقیقا همان نکته مهمی است که ما برای طراحی داخلی طلا فروشی هم از ان استفاده می کنیم.

از آنجاییکه صرافی یک مکان تجاری است و تاثیر مستقیمی بر درآمد در این بازار رقابتی دارد، یک فضای حائز اهمیت است و به راحتی توجه افراد را به خود جلب می‌کند.

ما در قسمت بعدی تعدادی نکات مهم را که در طراحی دکوراسیون داخلی صرافی دارای اهمیت می‌باشد به طور کامل شرح می‌دهیم و به صاحبان صرافی‌ها و افرادی که قصد طراحی دارند توصیه می‌کنیم به نکات قسمت بعدی دقت نمایند.

طراحی داخلی جدا از هنر، یک حرفه و تخصص بسیار کاربردی است که اغلب مشاغل برای داشتن فضایی زیبا و امن به آن نیاز دارند. طراحی داخلی در مشاغلی همانند صرافی از بهترین ایده‌های جلب مشتری است.

نوع مبلمان و دکوراسیون: قسمت اصی و مهم در طراحی دکور یک مکان تجاری، چیدمان درست و اصولی است. مبلمان در یک صرافی در قسمت‌های مختلف اعم از مدیریت، کارمندان و ارباب رجوع قرار می‌گیرد که نقش بسزایی در دکور دارد.

استفاده از مبلمان رسمی، استاندارد و زیبا باعث حفظ سلامت افراد و زیبا شدن محیط می‌شود. به همین دلیل برای صرافی بهتر است که از مبلمان شیک استفاده کرد و بهترین نوع چینش را برای قرار گرفتن آن‌ها به کار برد و برخلاف مدل هایی که برای طراحی داخلی مسکونی ممکن است استفاده شود در این بخش باید کاملا متفاوت عمل کرد.

امنیت صرافی: معمولا در صرافی‌ها حجم زیادی از پول قرار دارد. به همین دلیل برای حفظ امنیت آن، طراحی و دکوراسیون یک اصل مهم است. در حال حاضر تجهیزات زیادی برای حفظ امنیت وجود دارد که باید از آن‌ها در طراحی استفاده کرد.

رنگ‌آمیزی و نورپردازی: رنگ‌آمیزی متناسب با محیط، چیدمان و دکور، یکی از مراحل مهم و اصلی است. برای رنگ‌آمیزی صرافی‌ها بهتر است که از رنگ‌های ملایم و روشن بهره برد زیرا تاثیر مثبتی در جذب مشتری دارد.

همچنین نورپردازی مناسب علاوه بر جذب مشتری باعث عملکرد بهتر کارکنان نیز می‌شود. با استفاده درست از نور، می‌توان به راحتی فضا را روشن کرد و باعث ایجاد آرامش و نشاط در محیط شد و رضایت مشتریان را جلب کرد.

انجام این اقدامات و توجه به تمامی نکات از امور مهمی است که باید با دقت انجام شود. همچنین انجام طراحی دکوراسیون صرافی نیازمند ایده، خلاقیت، نوآوری و تفکر بسیار است.

طراحی داخلی صرافی را بهتر است به افراد کاردان در این زمینه بسپرید که با رعایت تمامی نکات بهترین طرح را برای شما آماده نمایند.

وبسایت مهران طاهری از طراحان بسیار موفق در این زمینه است که دارای سابقه‌ای درخشان می‌باشد. برای برقراری ارتباط با ما می‌توانید از طریق شماره تماس موجود در همین صفحه اقدام نمایید.

انواع سبک‌های طراحی داخلی صرافی

طرح‌ها وسبک‌های زیادی برای انجام طراحی داخلی صرافی وجود دارد که البته با توجه به فضا، بافت محل و نوع سازه، ممکن است بتوانید از سبک‌های متنوع بهره ببرید. در این قسمت پرطرفدارترین سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی را به شما معرفی می‌کنیم.

سبک مدرن: در مدل مدرن معمولا اصولی همانند پرهیز از شلوغی، خطوط منظم، بهره بردن از رنگ‌های خنثی و روشن، متریال ساده، استفاده از وسایل کاربردی، دوری از جنبه تزئیناتی وسایل و… رعایت می‌شود. این سبک یکی از مناسب‌ترین‌ها برای طراحی دکوراسیون صرافی است.

سبک معاصر: این سبک به استفاده از جدیدترین ترندها تاکید دارد. همچنین طراح در این سبک به راحتی می‌تواند مدل‌های مختلف را با هم ترکیب کند.

سبک روستیک: این مدل برای مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب است. زیرا حس آرامش، صمیمیت و آسایش را به افراد القا می‌کند و باعث ایجاد انرژی مثبت در افراد می‌شود.

سبک کلاسیک: این سبک بیشتر از متریال چوب با رنگ‌های مختلف و متریال گران قیمت و همچنینن استفاده از طراحی‌های لوکس و پیچیده تاکید دارد. از این مدل برای طراحی دکوراسیون صرافی با چوب استفاده می‌کنند.

سبک‌هایی که در قسمت بالا معرفی کردیم نمونه‌های بسیار پرطرفداری هستند که اغلب افراد با دیدن آن‌ها حس خوبی می‌گیرند. البته این امر را به یک طراح کاردان و ماهر بسپارید تا بهترین طرح را برای شما نمایش دهد.

روش چیدمان دکوراسیون صرافی باید چگونه باشد؟

از مراحل مهم طراحی دکور تجاری، توجه به چیدمان مبلمان است. در طراحی مبلمان به جزئیاتی مانند ابعاد، اندازه، طرح، رنگ، جنس متریال و… توجه بیشتری شود. مبلمان باید به طور استاندارد طراحی شوند تا اسباب راحتی را فراهم کنند و به نوعی همانند نگاهیی که برای طراحی داخلی اداری داریم را اینجا باید در نظر گرفت.

برای طراحی داخلی دکور صرافی، همچنین نوع و طرز چیدمان مبل بهتر است که به صورتی باشد که رفت و آمد در آن قسمت راحت باشد و حداقل استانداردها رعایت شود که باعث ایجاد یک محیط مناسب برای کارکنان و مراجعان شود.

معمولا در قسمت مدیریت، اداری و قسمت انتظار از مبلمان استفاده می‌شود که در هر قسمت متناسب با رنگ و دکور از مدل مناسبی استفاده می‌شود که با فضا هم‌خوانی داشته باشد.

هزینه طراحی داخلی صرافی در وبسایت مهران طاهری

همانطور که می‌دانید هزینه و قیمت طراحی داخلی دکوراسیون صرافی، همانند قیمت برخی اجناس خوراکی و… عددی ثابت نیست و بسته به سبک انتخابی، میزان فضا و… هزینه‌ها می‎تواند متفاوت باشد.

ما در وبسایت شرکت طراحی داخلی مهران طاهری طراحی داخلی را با بهره بردن از طراحان خبره و ماهر و همچنین در مدت زمانی کوتاه و هزینه‌ای مناسب برای شما عزیزان انجام می‌دهیم که بتوانید بدون نگرانی و دغدغه صرافی خود را به دست ما بسپرید تا بهترین طرح را برای شما اجرا کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «mehrantaheri.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.