طراحی داخلی تجاری می تواند نقش موثری بر کسب درآمد داشته باشد و از این جهت حائز اهمیت است.

شما می توانید جهت مشاوره و دریافت خدمات طراحی با شماره تلفن 09121075978 در تماس باشید

همانطور که می‌دانید طراحی داخلی تجاری می تواند از نظر اقتصادی و کسب درآمد تاثیرگذار باشد و به همین جهت بسیار مورد توجه واقع می شود. برای آن که بتوان به نتیجه مطلوبی دست یافت باید از یک اصول حرفه ای پیروی کرد که این اصول را افراد ماهر که در این زمینه آگاهی و تجربه دارند می‌دانند.

ابزار زنجان

لباس کودک ولیعصر

شو روم ولیعصر

موبایل تبریز

طراحی داخلی تجاری
برای آن که بتوان یک مجتمع و یک موقعیت تجاری را طراحی کرد باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد. از جمله این موارد که در طراحی داخلی تجاری موثر و حائز اهمیت است موقعیت و کارایی آن مجموعه می باشد. این یعنی نمی توان هر بخش از مجموعه را به صورت مجزا طراحی کرد و باید کل مجتمع را در نظر گرفت تا مشکلی ایجاد نشود. به طور کلی اگر طراحی داخلی تجاری به درستی شکل بگیرد، می تواند در رونق کسب و کار و افزایش درآمد نیز تاثیر مطلوبی بگذارد.
به همین منظور است که تمامی مجموعه ها و مجتمع های بزرگ از طراحان ماهر و با تجربه کمک می گیرند. همانطور که می دانید امروزه بخش بزرگی از تجارت به رقابت مربوط است و برای آن که بتوان در این زمینه موفق عمل کرد باید در نظر مشتری و مخاطب ها به بهترین شکل دیده شد. با ترفند هایی در طراحی و دکوراسیون می توان علاوه بر جلب توجه مخاطب بر انگیزه مشتری نیز اضافه کرد و همه این موارد به اهمیت طراحی داخلی تجاری اشاره می کند.

طراحی مجتمع تجاری
طراحی داخلی مجتمع تجاری باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی و چشمگیر بودن به طور کاملا مناسب از تمامی فضا استفاده ای بهینه شده باشد. به طوری که هر بخش مختص به یک قسمت باشد و هیچ فضایی بدون استفاده نماند؛ اما باید دقت داشته باشید که طراحی داخلی مجتمع تجاری نباید مانند دیگر مراکز تجاری باشد و باید کاملا منحصر به فرد و خاص باشد تا بتواند در ذهن افراد ماندگار شود و نشانگر هویت مرکز باشد. بسیاری از مشتری ها تنها با دیدن ویترین و دکوراسیون تصمیم به خرید می گیرند و این موضوع باعث می شود تا درآمد شما با یک طراحی مناسب افزایش یابد.

 

عوامل مهم در طراحی داخلی تجاری


عوامل متفاوتی در طراحی داخلی مجتمع های تجاری باید در نظر گرفته شود تا بتوان نتیجه ای مطلوب دریافت نمود. از جمله مواردی که در طراحی داخلی با بهره گیری درست می تواند تاثیرگذار باشد نورپردازی است. با یک نورپردازی اصولی می توان توجه مشتری را به محصولات و وسایل جلب نمود و از این طریق گام مهمی در زمینه رونق کسب و کار برداشت. اگر از یک نورپردازی درست استفاده نشود، ممکن است که محیط برای مشتری کوچک و دلگیر نشان داده شود و همین موضوع باعث خستگی چشم و روح شده و از خرید اجتناب کند؛ اما به غیر از نورپردازی استفاده درست از رنگ ها در دکوراسیون نیز می تواند موثر عمل کند. برای این کار بهتر است از رنگ های مد روز و مدل سال بهره مند شوید و همچنین رنگ هایی در طراحی داخلی به کار ببرید که قابل توجه باشد و نظرها را به خود جلب کند.

طراحی داخلی فضای تجاری امروزه نقشی تعیین کننده در بازار کار و جلب مشتری دارد. با رعایت چند نکته می توان طراحی داخلی فضای تجاری را به بهترین شکل انجام داد.

نکاتی مفید در طراحی داخلی فضای تجاری

امروزه این نکته پذیرفته شده است که برای داشتن یک تجارت پرسود تنها ارائه کالای خوب یا ارتباط موثر با مشتریان کافی نیست و طراحی داخلی فضای تجاری نیز بسیار مهم و تعیین کننده است. با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد، ما در اینجا نکاتی کلیدی را برای داشتن یک فضای تجاری مناسب و جذاب با شما به اشتراک می گذاریم. خواهید دید که تنها با توجه کردن به چند نکته ظریف می توانید یک طراحی شیک و مشتری پسند را برای محیط تجاری خود انجام دهید.
دقت در انتخاب رنگ فضای داخلی و دکوراسیون

امروزه در بسیاری از زمینه ها به خصوص در تجارت، برای جلب مشتری به یافته های علم روانشناسی بسیار اهمیت داده می شود. طبق شاخه ای از این علم، یعنی روانشناسی رنگ ها، هر رنگ تاثیر خاصی را در افراد ایجاد می کند، رنگ های تند مانند قرمز هیجان را افزایش می دهند، رنگ های گرم مانند قهوه ای احساس آرامش در افراد ایجاد می کنند، پس در طراحی داخلی فضای تجاری باید رنگ ها را متناسب با نوع تجارت و شغلی که دارید انتخاب کنید.

برای مثال در طراحی داخلی فضای تجاری یک مجتمع مربوط به لوازم الکترونیکی لازم است از رنگ هایی شاد و روشن استفاده شود تا حس تازگی و به روز بودن را به مشتریان القا کند، در حالی که در طراحی داخلی فضای تجاری یک عتیقه فروشی یا طلا فروشی باید از رنگ های گرم و سنگین استفاده کرد که حس اصالت و اطمینان را به مشتریان القا کند. البته ذکر این نکته لازم است که قرار نیست همه رنگ ها از یک جنس باشند، به عبارت دقیق تر، شما می توانید از ترکیبی از رنگ ها استفاده کنید تا احساسات دلخواه خود را در مشتری ایجاد کنید و شدت این احساسات تعیین می کند که به چه میزان از چه رنگی استفاده کنید.

اهمیت دادن به نورپردازی

در طراحی داخلی فضای تجاری علاوه بر اهمیت بالای رنگ دکوراسیون و رنگ سطوح، نورپردازی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع نورپردازی مکمل رنگ پردازی است و یک نورپردازی مناسب می تواند تاثیر رنگ فضای داخلی را دو چندان کند. علاوه بر این در طراحی داخلی فضای تجاری شما نیاز دارید توجه مشتریان را به اجناس خود جلب کنید و بهترین کار برای این منظور استفاده از یک نورپردازی مناسب است تا با تمرکز نور بر روی کالاها بتوانید چشمان مشتریان را خیره کنید. اشتباهی که بسیاری از افراد هنگام طراحی داخلی فضای تجاری خود می کنند این است که کل محیط را نورانی می کنند، آن هم با شدت زیاد؛ در حالی که در یک نورپردازی مناسب شدت و تمرکز نور بر روی اجناس و کالاها است و در پس زمینه این نور، نوری با شدت و رنگ ملایم قرار دارد.

طراحی داخلی فضای تجاری با اشیای تزیینی در طراحی داخلی

طراحی داخلی تجاری بستگی به نوع تجارت مورد نظر دارد اما می توان اصولی مشترک را در این کار یافت و با پیروی از آنها به موفقیت های چشمگیری در زمینه جذب مشتری رسید. یکی از اصول در طراحی داخلی فضای تجاری و به ویژه طراحی داخلی پاساژ استفاده از المان هایی است که توجه مشتری را به خود جلب کند. تجارت شما ممکن است شامل اجناس جذابی نباشد و به خودی خود توجه زیادی را جلب نکند، اما می توانید با استفاده از اشیای تزیینی مناسب مانند آثار هنری خاص در طراحی دکور و ویترین مشتری را به سمت خود جذب کنید؛ توجه بسیاری از افرادی که در پاساژها قدم می زنند ممکن است حتی برای یک لحظه به یک ویترین خلاقانه جذب شود و همین چند لحظه، توجه آنها را به کالاهای داخل واحد تجاری نیز جلب کند و حتی با اینکه ممکن است نیاز چندانی به آن کالا نداشته باشند از آنجا خرید کنند.
از شلوغ کاری پرهیز کنید

یک مجتمع تجاری حتی اگر بهترین کالاها را نیز ارائه کند و طراحی داخلی جذابی نداشته باشد، مشتریان زیادی را بدست نخواهد آورد. طراحی داخلی مجتمع تجاری آنچنان اهمیت دارد که حتی برخی افراد بیش از آنکه بر روی کیفیت کالاهای خود تمرکز کنند، برای طراحی داخلی فضای تجاری خود هزینه می کنند. در واقع طراحی مجتمع تجاری خود نوعی تبلیغ به حساب می آید و تاثیر انکارناپذیری در جذب مشتری دارد. این نکته در طراحی داخلی بسیار مهم است که فضا را از شلوغ شدن بیش از حد دور کنید. شلوغی بیش از حد فضای تجاری باعث سردرگمی و اضطراب مشتری می شود و از این رو نباید فضای داخلی واحد تجاری را زیاد شلوغ کرد. اشیاء غیرضروری را می توانید در جایی دور از چشم مشتری نگهداری کنید.

کیفیت مواد در طراحی
به طور کلی در طراحی داخلی پاساژ نباید کل توجه ها به ظاهر باشد و باید به کیفیت موادی که در طراحی به کار برده می شود نیز دقت نمایید؛ زیرا بعد از طی شدن مدت زمانی اگر از مواد مرغوبی استفاده نشده باشد آن زیبایی اولیه را نیز از دست می دهد و ظاهری فرسوده به خود می گیرد. این موضوع علاوه بر این که باعث می شود زیبایی دکوراسیون داخلی تحت تاثیر قرار بگیرد هزینه ها را نیز افزایش می دهد؛ زیرا باید بعد از مدتی نسبت به تعویض آنها نیز اقدام کرد؛
اما باید دقت داشته باشید که بودجه ای که برای طراحی داخلی تجاری در نظر گرفته اید نیز مهم است و باید در هنگام خرید مواد مورد نیاز، برای طراحی داخلی تجاری به آن دقت کنید. برای این که بتوانید بهترین مواد را با بهترین کیفیت و کارایی مناسب برای طراحی داخلی تجاری تهیه نمایید بهتر است که از افرادی که در این زمینه مهارت و تجربه کافی دارند کمک بگیرید. این افراد و مراکز می دانند که با توجه به بودجه و نیاز شما چه موادی را از کجا و با چه کیفیتی خریداری کنند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس در صورت استفاده از مواد مرغوب نه تنها مشتری را جذب خواهید کرد بلکه از هزینه های اضافی نیز پرهیز خواهید کرد.

طراحی داخلی تجاری یکی از قسمت های مهم در جذب مشتری است. در این مطلب با ایده ها و نکات مهمی در زمینه طراحی داخلی تجاری آشنا می شویم.

معرفی بهترین ایده ها برای طراحی داخلی فضای تجاری

این روزها دکوراسیون محیط های تجاری اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. برای ایجاد یک طراحی داخلی تجاری خوب و حرفه ای باید از متخصصان این حوزه استفاده کرد. مراکز تجاری و پاساژها یکی از مکان های پر رفت و آمدی هستند که ظاهر آنها تاثیر بسیار زیادی بر جذب مشتری و رونق کار شما خواهد داشت.
اهمیت طراحی داخلی مجتمع تجاری

طراحی داخلی تجاری باید به صورت خلاقانه و با دقت انجام شود تا بتواند تاثیر زیادی بر مشتری ها داشته باشد. بنابراین سعی کنید برای این کار از کارشناسانی با تجربه بهره بگیرید که حساسیت کافی را در این زمینه به خرج دهند. داشتن ایده های جدید و متفاوت باعث می شود یک فروشگاه یا پاساز در بین سایر مراکز تجاری به جایگاه خوبی برسد. تاثیر این موضوع را بر جذب مشتری نباید نادیده گرفت.

معرفی بهترین ایده ها برای طراحی داخلی فضای تجاری
طراحی ورودی ساختمان در مراکز تجاری مختلف

ظاهر و دکوراسیون یک ساختمان اولین چیزی است که می تواند توجه شما را به خود جذب کند. ساختمان های تجاری قسمت های مختلفی دارند که برای طراحی هر کدام باید از تکنیک های خاصی استفاده کرد. یکی از قسمت های مهم در این مراکز تجاری نما و یا همان خروجی ساختمان است. با ایجاد یک طراحی خوب می توانید به خریداران خود نشان دهید که از داخل فروشگاه ها دیدن کنند. بهتر است برای طراحی ورودی مراکز تجاری از فرم های برجسته و حجم دار استفاده کنید. تناسب بین دکوراسیون داخلی و خارجی نیز اهمیت زیادی در این زمینه دارد. برخی از مراکز تجاری بزرگ دارای بخش های ورودی مختلفی هستند اما در بین آنها یکی از درب ها به عنوان ورودی اصلی شناخته می شود که می توانید در هنگام طراحی تمرکز خود را بر روی آن قرار دهید.

معرفی بهترین ایده ها برای طراحی داخلی فضای تجاری
طراحی داخلی فضای تجاری

برای طراحی داخلی تجاری باید از ایده ها و طرح هایی جذاب استفاده کرد. مجتمع های تجاری شامل فروشگاه ها و مغازه های مختلفی هستند که می توان برای هر کدام متناسب با کاربردی که دارند از یک سبک خاص طراحی استفاده کرد. طراحی داخلی تجاری می تواند تمایل مشتری ها را برای ورود به مغازه بیشتر کند و نشان دهنده سلیقه شما باشد. ایجاد یک دکوراسیون داخلی شیک و در عین حال هماهنگ با سایر فضاها محیطی را ایجاد می کند که مشتری ها در آن احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

در هنگام طراحی داخلی تجاری کاربرد استراحت گاه و صندلی های مختلف را فراموش نکنید. می توانید این صندلی ها را در راهروها و قسمت های مختلف ساختمان قرار دهید تا مشتری ها بعد از خرید از آنها استفاده کنند. ایجاد محیط های سرسبز، استفاده از گلدان های مختلف، طراحی زیبای لابی و ایجاد آب نما از دیگر مواردی هستند که در هنگام طراحی داخلی پاساژ باید به آنها توجه کنید. معمولا در مراکز تجاری بزرگ رستوران ها و کافی شاپ هایی طراحی می شود که مشتری ها بعد از خریدهای طولانی خود به آنها مراجعه کنند. وجود همه این عوامل در هنگام طراحی داخلی فضای تجاری باعث می شود مشتری های شما نیازی به خارج شدن از پاساژ نداشته باشند و به همه نیازهای آنها پاسخ داده شود.

همانطور که می دانید پاساژها و مراکز تجاری محل رفت و آمد هستند بنابراین در انتخاب کفپوش مناسب برای راهروها باید دقت زیادی شود. سعی کنید از کفپوش هایی استفاده کنید که در کنار زیبایی و هماهنگی با سایر پارامترها از مقاومت بالایی هم برخوردار باشند.

طراحی داخلی فضای تجاری یکی از نکات مهمی است که تاثیر زیادی در فعالیت های تجاری دارد. در این مطلب با قسمت های مهم طراحی داخلی فضای تجاری آشنا می شویم.

اهمیت طراحی داخلی فضای تجاری در رونق کسب و کار

با توجه به اینکه نما و ظاهر ساختمان تاثیر بسیار زیادی بر مخاطبان دارد طراحی داخلی فضای تجاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به طور کلی ظاهر ساختمان های تجاری نقش بسیار عمده و کلیدی در جذب مخاطب و معرفی فعالیت اصلی شما دارد. بهتر است برای این کار از کارشناسانی حرفه ای استفاده کنید که با ایجاد یک طراحی جالب و خلاقانه بهترین محیط را برای شما فراهم کنند. در این مطلب با مهمترین قسمت ها در طراحی داخلی فضای تجاری آشنا می شویم.
چرا باید به طراحی داخلی تجاری توجه کنیم؟

طراحی داخلی فضای تجاری عامل بسیار مهمی در افزایش بازده کاری و جذب مشتری ها با سلیقه های مختلف دارد. قطعا با ایجاد یک دکوراسیون علمی و حساب شده می توان ارتباط نزدیکی بین مشتری ها و نوع خدمات ارائه شده از سوی شما ایجاد کرد. در طراحی داخلی تجاری ابتدا باید کلیه شرایط را مد نظر قرار داد سپس متناسب با فرصت ها و چالش های پیش رو بهترین دکوراسیون را ایجاد کرد. متراژ ساختمان تاثیر زیادی در طراحی دکوراسیون دارد و می تواند گزینه های بیشتری را پیش روی شما قرار دهد. استفاده بهینه از فضاهای موجود و رعایت المان های مختلف در کنار چیدمان حرفه ای اجزا می تواند بهترین طراحی داخلی تجاری را ایجاد کند.

طراحی داخلی مجتمع تجاری

این روزها افراد زمان زیادی صرف گردش در مراکز تجاری و خرید می کنند بنابراین مهمترین نیازی که در این زمینه احساس می شود ایجاد محیط هایی زیبا و در عین حال راحت است که شرایط بهتری را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند. طراحی دکوراسیون، علمی برای خلق فضاهای جدید و راحت است که باید توسط معماران حرفه ای صورت گیرد. برای طراحی داخلی فضای تجاری باید المان های مختلفی نظیر طراحی بخش اداری، طراحی فروشگاه ها، رستوران و فست فود، پارکینگ، هایپر مارکت و استراحتگاه را مد نظر قرار دهید. هر کدام از این بخش ها نیازمند تخصص خاصی هستند و توجه به آنها تاثیر بسیار زیادی در هماهنگی کار شما دارد. در ادامه با طراحی قسمت های مختلف فضاهای تجاری و اهمیت آنها آشنا می شویم.

طراحی داخلی مجتمع تجاری
قسمت های مختلف طراحی داخلی مجتمع تجاری

مجتمع های تجاری متناسب با متراژ خود دارای بخش های مختلفی هستند که هر کدام نیازمند یک طراحی بی نظیر می باشند. برای اینکه بتوانید در کنار سایر مجتمع های تجاری بدرخشید و توجه مشتری های بیشتری را به خود جلب کنید باید از یک طراحی داخلی متفاوت بهره بگیرید. یک طراحی خوب باید در کنار زیبایی و خاص بودن حس مثبت و آرامش را به بازدیدکنندگان القا کند.
واحدهای تجاری

یکی از قسمت های مهم در هر پاساژ و یا مجتمع تجاری واحدهای تجاری مختلفی است که زیر مجموعه ساختمان اصلی به شمار می روند. به طور کلی متراژ هر واحد باید متناسب با محصولات ارائه شده در آن باشد. معمولا طبقه های همکف برای ارائه محصولات برند مورد استفاده قرار می گیرند که از مساحت بالایی نیز برخوردار هستند. علاوه بر متراژ یکی دیگر از نکاتی که در طراحی مجتمع تجاری باید به آن توجه کرد ارتباط دکوراسیون واحدهای تجاری با محصولات موجود در آن است. به عنوان مثال دکوراسیون مغازه فروش تجهیزات الکترونیکی با مغازه عطر و ادکلن کاملا متفاوت است.
بخش اداری ساختمان های تجاری

برخی از ساختمان های تجاری ترکیبی از فروشگاه ها و واحدهای اداری هستند که معمولا در طبقات مجزا قرار می گیرند. در طراحی داخلی فضای تجاری باید به این قسمت ها نیز توجه کرد و یک دکوراسیون پیوسته و هماهنگ با سایر قسمت های ساختمان ایجاد کرد.
پارکینگ

معمولا ساختمان های تجاری بزرگ دارای پارکینگ های یک طبقه یا چند طبقه هستند که این موضوع نیز تا حد زیادی به وسعت ساختمان شما بستگی دارد. طراحی پارکینگ اهمیت بسیار بالایی در طراحی داخلی فضای تجاری دارد که برای اجرای آن باید از اصول علمی بهره گرفت. به طور کلی در ازای هر ۱۰۰ متر مربع از فضاهای تجاری باید ۳ تا ۶ عدد پارکینگ در نظر گرفته شود که این موضوع تا حد زیادی بستگی به منطقه مورد نظر دارد. معمولا یکی از فاکتورهای مهم بازدیدکنندگان از پاساژهای مختلف داشتن پارکینگ است و نداشتن آن می تواند مشتری های زیادی را از خرید کردن و یا حتی بازدید از قسمت های داخلی پاساژ منصرف کند.
قسمت های تفریحی مجتمع تجاری

امروزه اکثر پاساژها و مراکز تجاری دارای طبقه هایی مخصوص به فعالیت های هنری و تفریحی هستند. ایجاد این فضاها تاثیر زیادی بر جذب مخاطب دارد و باعث می شود ساختمان شما از فضای تک بعدی خارج شود و سلیقه ها و انگیزه های مختلفی را به خود جذب کند به گونه ای که حتی افرادی که قصد خرید ندارند نیز از این محیط های تجاری دیدن کنند.

طراحی داخلی مجتمع تجاری
ورودی ساختمان در طراحی داخلی پاساژ

طراحی داخلی فضای تجاری مستلزم در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی است که یکی از آنها توجه به دکوراسیون خارجی و در واقع نمای بیرونی ساختمان است. نمای خارجی مجتمع های تجاری نیز سهم بسیار مهمی در جذب مشتری دارد. بهتر است برای طراحی ورودی ساختمان از مواردی استفاده کنید که معرف فعالیت های عمده واحدهای تجاری باشد و در میان سایر ساختمان ها از جذابیت بیشتری هم برخوردار باشد.

معرفی بهترین ایده ها برای طراحی داخلی فضای تجاری
نورپردازی در طراحی مجتمع تجاری

مسئله نورپردازی یکی از قسمت های مهم در هنگام طراحی داخلی تجاری است. اگر در زمان نورپردازی از اصول علمی استفاده شود قطعا تاثیر بسیار بیشتری از ظاهر ساختمان دارد. با ایجاد یک نورپردازی مناسب و حرفه ای می توانید دکوراسیون فضا را به شکل کاملا متفاوتی ارائه دهید. برای این کار حتما از کارشناسان با تجربه استفاده کنید زیرا برخی از فضاها نیازمند نورهای غیر مستقیم و برخی دیگر نیازمند نورهای مات هستند. این کار باید متناسب با کاربرد فضای مورد نظر باشد.

به طور کلی نورپردازی در ساختمان های مختلف در علم معماری به عنوان یک شاخه تخصصی خاص به شمار می رود که متناسب با هر ساختمان از سبک خاصی استفاده می شود. استفاده از ترکیب های مختلف نور و کاربرد نورهای خیره کننده و غیر مستقیم باعث می شود که دکوراسیون ساختمان جلوه متفاوتی پیدا کند. برای راهروها معمولا از لامپ های تزئیناتی و رنگی استفاده می شود در صورتی که در مرکز هر طبقه از لوسترهای بزرگ استفاده می شود.

بهتر است برای طراحی داخلی تجاری از یک تیم حرفه ای و مجرب استفاده کنید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشند و بتوانند هر بخش را به صورت اصولی طراحی کنند.

طراحی داخلی تجاری بخش مهمی از یک مرکز تجاری یا پاساژ به شمار می رود. در این مقاله با نکته های متفاوتی در طراحی داخلی تجاری آشنا می شویم.

شناخت مهم ترین فاکتورها در طراحی فضاهای تجاری

طراحی داخلی تجاری نقش مهمی در زیبایی و ترغیب مشتری ها برای خرید دارد. این روزها تکنیک های مختلفی برای طراحی داخلی تجاری بوجود آمده اند که هر کدام باید به صورت کاملا اصولی و علمی مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب به معرفی طراحی دکوراسیون فضای تجاری می پردازیم تا کسانی که قصد دارند در این زمینه شروع به کار کنند از این اطلاعات استفاده کنند.
طراحی داخلی تجاری

یکی از بهترین روش ها برای بهتر دیده شدن مراکز فروش و پاساژها ایجاد یک دکوراسیون شیک و حرفه ای است. معمولا مشتری ها در مسیر خود فروشگاه های مختلفی را می بینند که ممکن است به صورت گذرا از کنار آنها عبور کنند اما اگر بتوانید یک دکور خوب و اصولی ایجاد کنید، می توانید مشتری های زیادی را به سمت مغازه خود ترغیب کنید. طراحی داخلی فضای تجاری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اولین گام در طراحی داخلی تجاری طراحی فرم اصلی ساختمان است. در این مرحله باید مکان سایت ها و فروشگاه های مختلف مشخص شوند تا بتوان به صورت اصولی برای طراحی دکوراسیون هر کدام برنامه ریزی کرد. در طراحی داخلی مجتمع تجاری باید قسمت های مختلفی مانند آسانسورها، راه پله ها، راهروها و باربرها را در نظر گرفت. هر کدام از بخش های پاساژ و یا مجتمع های تجاری نیازمند طراحی خاصی هستند که باید برای هر کدام از کارشناسان مربوطه استفاده کرد.

شکل و ظاهر یک مجتمع تجاری باید کاملا منحصر به فرد و خاص باشد. اینکه شما در طراحی داخلی تجاری از المان هایی منحصر به فرد استفاده کنید باعث می شود در بین سایر ساختمان ها جلب توجه کرده و مشتری های بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

قسمت های اصلی مجتمع تجاری

برای شروع کار طراحی داخلی تجاری باید قسمت های مهم هر ساختمان را شناسایی کرد. به طور کلی هر مجتمع تجاری دارای ۵ بخش اصلی و مهم است که این پنج بخش شامل تجاری کلان، تجاری فرهنگی، تجاری خرد، رستوران ها و کافی شاپ ها هستند. البته لازم به ذکر است که هر کدام از این بخش ها نیز دارای زیر مجموعه هایی هستند. هر کدام از این بخش ها دارای طراحی مخصوص به خود هستند که باید در نهایت منجر به یک طراحی هارمونیک شود. در ادامه با قسمت های مهم طراحی داخلی تجاری آشنا می شویم.

شناخت مهم ترین فاکتورها در طراحی فضاهای تجاری
نورپردازی در طراحی داخلی پاساژ

یکی از قسمت های مهم پس از طراحی داخلی فروشگاه ها و مغازه ها استفاده از سیستم های روشنایی مختلف است. این موضوع اهمیت بسیار زیادی در زیبایی دکور فروشگاه های شما دارد و می تواند در بین فروشگاه های مختلف جلب توجه کند. در این زمینه باید از یک نورپردازی حرفه ای استفاده کرد که رنگ بندی آن متناسب با فروشگاه شما باشد. البته هر کدام از قسمت های یک مجتمع تجاری نیازمند نور مناسب خود هستند. به عنوان مثال زمانی که هدف فروشگاه شما فروش محصولات آرایشی و بهداشتی است باید از سیستم های روشنایی قوی استفاده کرد که مشتری ها بتوانند براحتی محصول خود را انتخاب کنند.

هنرهای مفهومی در طراحی داخلی تجاری

معمولا معماران حرفه ای و با تجربه از جدیدترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون محیط استفاده می کنند یکی از این ایده های جدید استفاده از هنرهای مفهومی است که در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. برای این کار می توانید ابتدا به محصولات فروشگاه توجه کنید. برای هر مغازه باید از طرحی استفاده کرد که در رابطه با محصولات مغازه مورد نظر باشد به عنوان مثال برای مغازه های کتاب فروشی می توانید از ماکت های بزرگ کتاب و یا طرح های مرتبط بهره ببرید.

شناخت مهم ترین فاکتورها در طراحی فضاهای تجاری
راهروهای پاساژ

یکی دیگر از قسمت های مهم در هر مجتمع تجاری راهروها هستند. ساختمان های تجاری متناسب با طراحی اصلی خود دارای راهروهای مختلفی هستند که مشتری ها را به قسمت های مختلف هدایت می کنند. طراحی دکوراسیون راهروها اهمیت زیادی دارد زیرا مشتری ها زمان زیادی را در این مسیرها سپری می کنند بنابراین بهتر است از تکنیک های جذابی در این زمینه استفاده کرد. کاربرد صندلی های مختلف و نشیمنگاه های راحت نیز می تواند محیط را جذاب تر کند.

سعی کنید برای طراحی مجتمع تجاری از یک تیم حرفه ای و کارآزموده استفاده کنید که با تجربه خود بتوانند از بهترین فاکتورها در طراحی داخلی استفاده کنند. این روزها پاساژها و مجتمع های تجاری مختلفی را در سطح شهر مشاهده می کنیم که برخی از آنها از طراحی بسیار معمولی و روتین برخوردارند به همین دلیل ممکن است در بین مردم گزینه مهمی نباشند در صورتی که شما با ایجاد یک دکوراسیون حرفه ای می توانید یک مجتمع تجاری کاملا متفاوت ایجاد کنید.

طراحی داخلی تجاری نقش بسیار مهمی در رونق کسب و کار شما خواهد داشت. در این مطلب با مهمترین فاکتورها و المان ها در طراحی داخلی تجاری آشنا می شویم.

مهمترین فاکتورها در طراحی داخلی تجاری

در زمینه طراحی داخلی تجاری باید موارد زیادی را مد نظر قرار داد. متخصصان طراحی داخلی با استفاده از جدیدترین دانش روز دنیا بستری را فراهم می کنند تا بتوانید بهترین طراحی ها را برای ساختمان های تجاری خود ایجاد کنید. خلاقیت و تجربه دو نمونه از مهمترین فاکتورهایی هستند که در این زمینه باید مد نظر قرار بگیرند و از آنها استفاده شود. در این مطلب با قسمت های مهم طراحی داخلی تجاری و روش های استفاده از آنها آشنا می شویم.
طراحی داخلی فضای تجاری

در طراحی داخلی پاساژ باید محیط هایی را خلق کنید که در هماهنگی با سایر اجزا باشند. احساس آرامش بازدیدکنندگان مهمترین حسی است که باید در هنگام طراحی دکوراسیون مد نظر قرار دهید. فضاهای تجاری دارای قسمت های مختلفی هستند که برای هر کدام باید از طراحی خاصی بهره گرفت. به عنوان مثال قسمت های مرکزی و اصلی پاساژ و قسمت های فرعی نظیر سرویس بهداشتی، کافی شاپ و فضاهای سبز دارای تکنیک های طراحی متفاوتی هستند. در هنگام طراحی داخلی تجاری باید قسمت هایی را برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر بگیرید تا پس از خریدهای طولانی بتوانند از این محیط ها استفاده کنند. معمولا در این قسمت ها کافی شاپ ها و یا رستوران هایی تعبیه می شود که گزینه مناسبی برای استراحت و تجدید قوا هستند.

در هنگام طراحی داخلی تجاری حتما به مصالحی که برای کفپوش های قسمت های پر رفت و آمد مانند راهروها استفاده می شود توجه کنید. از آنجایی که این قسمت ها معمولا در معرض رفت و آمدهای بیشتری قرار می گیرند باید در کنار زیبایی و ظرافت از مقاومت بالایی هم برخوردار باشند.

ورودی ساختمان در طراحی مجتمع تجاری

همانطور که ذکر کردیم ساختمان های تجاری از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام از اهمیت خاصی در طراحی داخلی تجاری برخوردار هستند. یکی از این قسمت ها ورودی ساختمان های تجاری است که بدون شک مهمترین قسمت هر پاساژ و یا ساختمان تجاری به شمار می رود. ورودی مجتمع های تجاری اولین چیزی است که نظر شما را به خود جلب می کند. بنابراین باید در هماهنگی با ساختار داخلی مجتمع باشد و از یک طراحی کاملا خاص و خیره کننده برخوردار باشد. سعی کنید در طراحی ورودی ساختمان حتما از اشکال خاص و زیبایی استفاده کنید که معرف فعالیت اصلی ساختمان باشد با این کار می توانید رهگذران را به داخل پاساژ ترغیب کنید.

طراحی مجتمع تجاری
نورپردازی در طراحی داخلی مجتمع تجاری

یکی از مهمترین فاکتورها در زیبایی مجتمع های تجاری استفاده از نورپردازی مناسب است. شما با بهره گیری از کارشناسانی متخصص و حرفه ای می توانید یک نورپردازی کاملا بی نظیر ایجاد کنید به گونه ای که نقص سایر قسمت ها را از بین ببرید. ترکیب نورپردازی با هنر می تواند یک فضای کاملا منحصر به فرد ایجاد کند. بهتر است در این زمینه از ترکیب های مختلف نور استفاده کنید تا بتوانید به اجسام و اشکال موجود در فضا حجم بدهید.

استفاده از نورهای خیره کننده و مستقیم، خاص هر قسمت است که باید به صورت کاملا علمی انجام شوند. نورپردازی مناسب باعث می شود که دکوراسیون مغازه ها و فروشگاه های شما جلوه زیباتری به خود بگیرد و بیشتر جلب توجه کند. بنابراین اهمیت این قسمت را در طراحی داخلی تجاری فراموش نکنید.

اهمیت طراحی داخلی تجاری

یکی از مهمترین موارد در رونق کسب و کار و بهتر دیده شدن فعالیت های تجاری توجه به ظاهر و دکوراسیون یک مجتمع تجاری است. شکل ظاهری مغازه ها و فروشگاه های شما می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازدیدکنندگان داشته باشد زمانی که مشتری ها برای اولین بار با این محیط روبرو می شوند باید حس آرامش و آسودگی را از فروشگاه شما دریافت کنند. با توجه به اهمیت این موضوع امروزه در اکثر مجتمع های تجاری توجه ویژه ای به دکوراسیون های داخلی و خارجی می شود.

نحوه چیدمان اجزا، نورپردازی، ویترین ها و رنگ ها مهمترین فاکتورها در طراحی داخلی تجاری هستند. برای داشتن یک دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن باید از یک تیم حرفه ای استفاده کنید که علاوه بر خلاقیت و سلیقه دارای مهارت کافی و علم به روز در این زمینه باشند. مسلما استفاده از طرح های تکراری و معمولی تاثیر چندانی بر بهتر دیده شدن کار شما ندارد. در واقع شما باید از دکوراسیونی جدید و کاملا حرفه ای استفاده کنید تا بتوانید در ذهن مخاطب بمانید. معمولا بازدیدکنندگان برای خرید کردن از فروشگاه هایی دیدن می کنند که در کنار محصولات با کیفیت دارای ظاهر زیبایی هم باشند زیرا معمولا دکوراسیون فروشگاه ها نشان دهنده سلیقه شما خواهد بود.

طراحی داخلی تجاری

طراحی داخلی تجاری یکی از مهم ترین فاکتور ها در جذب مشتری می باشد که قصد داریم تا شما را با اصول اولیه ی طراحی داخلی تجاری آشنا نماییم.
آشنایی با اصول طراحی داخلی تجاری
فاکتور های مختلفی می تواند در تجارت و میزان فروش فروشگاه ها تاثیرگذار باشد که یکی از اولین موارد مهم، طراحی داخلی تجاری می باشد. در ادامه قصد داریم تا شما را با اصول اولیه طراحی داخلی فضای تجاری آشنا کنیم تا اگر قصد راه اندازی مرکز خرید دارید، آگاهی نسبی کسب نموده باشید و به نتیجه ای مطلوب در کار خود دست پیدا کنید.
در طراحی داخلی تجاری به چه مواردی باید توجه کرد؟
1_ نمای خارجی ساختمان
2_ پارکینگ مجتمع تجاری
3_ نورپردازی مجتمع
4_ ارتفاع طبقات مختلف
5_ طراحی اصولی لابی پاساژ
6_ توجه به مکان قرارگیری سرویس های بهداشتی
7_ توجه به طراحی راهرو ها به منظور دستیابی آسان به مغازه ها
8_ طراحی مکان مناسب قرارگیری آسانسور
9_ طراحی پلکان های مجتمع
10_ توجه به تهویه پاساژ
11_ طراحی ویترین مغازه ها متناسب با نوع فروش کالای آن ها
12_ توجه به طراحی فضا ها
13_ و …
در طراحی داخلی تجاری فاکتور های بسیار متعددی نقش دارند که هر یک از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

نقش نورپردازی در طراحی مجتمع تجاری چیست؟
همه ما تحت تاثیر جذابیت های بصری هستیم. میزان روشنایی مجتمع تجاری باید به اندازه کافی باشد به طوری که علاوه بر روشنایی کافی برای بازدید از مغازه ها، فضایی آرامش بخش را ایجاد نماید. بدین منظور می توان از لامپ هایی با نور های ملایم استفاده کرد. به منظور زیباسازی فضای داخلی مجتمع از لوستر ها و یا لامپ هایی به شکل آویز می توان استفاده کرد و یا در بالای ستون های موجود در مجتمع از لامپ های هالوژن کمک گرفت. اما فراموش نکنید که نورپردازی نمای خارجی مجتمع نیز بسیار مهم بوده و به جذب مشتری کمک شایانی خواهد نمود. پس از آن نوبت به نورپردازی پارکینگ ها خواهد رسید. فضای پارکینگ معمولا تاریک می باشد در نتیجه باید به وسیله چراغ ها، همیشه این فضا را روشن نگاه داشت. به طور کلی فراموش نکنید که نورپردازی صحیح این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند با خیالی آسوده از فضاهای مختلف یک مجتمع تجاری، دیدن نمایند.

طراحی داخلی مجتمع تجاری یکی از انواع طراحی هایی است که نیاز به وقت و زمان کافی دارد. در طراحی داخلی مجتمع تجاری توصیه می شود به نورپردازی توجه شود.

نکاتی در رابطه با طراحی داخلی مجتمع تجاری

در طراحی داخلی مجتمع تجاری می توان از یک نورپردازی مناسب استفاده کرد تا نظر مراجعه کنندگان به این محیط ها بیشتر جلب شود. نوع و سبک معماری می تواند طراحی داخلی این محیط ها را تحت تاثیر قرار دهد.
طراحی داخلی مجتمع تجاری

مجتمع تجاری یکی از مکان هایی است که نیاز به طراحی داخلی دارد. طراحان با تجربه، قبل از ساخت بناهای این مجتمع ها طرح کلی برای دکوراسیون داخلی آن را در نظر می گیرند و بر اساس آن پس از اتمام ساخت بنا، به اجرایی کردن آن می پردازند. این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که فروشگاه و مغازه های مختلفی در این مجتمع ها دایر خواهند بود که می بایست به طراحی و دکوراسیون داخلی آنها نیز تا حد ممکن توجه کافی نمود.

در طراحی داخلی مجتمع تجاری مانند دیگر مکان ها توجه به چند نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است که در این بحث به آنها بیشتر خواهیم پرداخت. نکته مهم در رابطه با طراحی داخلی مجتمع های تجاری توجه به ابعاد و اندازه های این گونه از مجتمع ها می باشد که به دلیل مناسب بودن فضا امکان طراحی را برای بسیاری از طراحان هموارتر نموده اند. در ابتدا به برخی از ویژگی های طراحی مجتمع های تجاری خواهیم پرداخت.

نکاتی در رابطه با طراحی داخلی مجتمع تجاری
ویژگی های طراحی داخلی مجتمع تجاری

طراحی داخلی مجتمع تجاری دارای چند ویژگی مهم است. یکی از مهمترین ویژگی ها لابی و ورودی این مجتمع ها می باشد که می بایست از فضایی مناسب برخوردار باشند. همانطور که می دانید ورودی هر مجتمعی می تواند در طراحی داخلی آن تاثیرگذار باشد که مجتمع تجاری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در کنار این ویژگی می توان به نورپردازی در این مجتمع ها نیز اشاره کرد. نور کافی می تواند به این گونه از فضاها زیبایی بسیاری ببخشد. مسلما مراجعه کنندگان به مجتمع های تجاری توجه بسیاری به این ویژگی مهم خواهند داشت. در طراحی داخلی مجتمع های تجاری می توان از طرح های مدرن و تازه نیز استفاده کرد. با دیدن طرح های نو و بکر در این محیط ها مسلما تعداد مراجعه کنندگان نیز افزایش خواهد یافت.

طراحی داخلی فضای تجاری بسیار حائز اهمیت است، طراحی داخلی فضای تجاری شامل طراحی مغازه ها، فروشگاه ها، مجتمع تجاری و پاساژها می شود.

آشنایی با طراحی داخلی فضای تجاری

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد طراحی داخلی فضای تجاری بپردازیم، اگر می خواهید در زمینه طراحی داخلی فضای تجاری اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید. در حال حاضر رقابت شدیدی در دنیای تجارت برقرار است و روز به روز نیز بر تعداد مجتمع های تجاری، پاساژها و فروشگاه ها افزوده می شود. در این رقابت از روش های مختلفی برای مطرح شدن و به اصطلاح دیده شدن استفاده می شود.

یکی از بهترین روش هایی که برای دیده شدن بهتر وجود دارد توجه به طراحی داخلی فضای تجاری باشد. در این میان باید بیشترین توجه روی دکوراسیون و همچنین ویترین فضای تجاری باشد. زمانی که مشتریان برای خرید به داخل مغازه یا فروشگاه مراجعه می کنند و نگاهی به داخل مغازه می اندازند در صورتی که مغازه یا فضای تجاری از دکوراسیون متفاوت تر و قابل توجهی برخوردار باشد آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب ثبت و ماندگاری در ذهن می شود.
طراحی داخلی فضای تجاری

طراحی داخلی تجاری از اصول طراحی مهمی برخوردار است چرا که از لحاظ موقعیت اقتصادی برای فعالان تجاری بسیار حائز اهمیت است. طراحی داخلی فضای تجاری می تواند از المان های مختلفی برخوردار باشد که این المان ها می توانند هم ساده باشند و هم پیچیده که در نهایت موجب می شوند که یک محیط تجاری رشد خوبی داشته باشد. به طور کلی می توانیم بگوییم که طراحی داخلی فضای تجاری و واحدهای تابعه آن به موقعیتی بستگی دارد که یک پروژه در آن واقع شده است. به دلیل این که طراحی داخلی تجاری باید با توجه به ضوابط و ویژگی هایی که یک مجموعه دارد انجام شود و در این میان لطمه ای به کل مجموعه وارد نشود. برای مثال در یک مجتمع تجاری اگر یک مغازه یا فروشگاهی بخواهد برای طراحی داخلی اقدام کنید باید اصول و ضوابط طراحی داخلی مجتمع تجاری که مغازه در آن واقع شده است را در نظر بگیرد.
طراحی داخلی فضای تجاری را به حرفه ای ها بسپارید

اگر به دنبال طراحی مجتمع تجاری و یا طراحی داخلی پاساژ هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که طراحی از هر نوعی که باشد یک علم و هنر محسوب می شود و در واقع می توانیم بگوییم که تلفیقی از علم و هنر است که از استانداردهای خاص خود برخوردار است. در این میان طراحی داخلی فضای تجاری نیز بسیار با اهمیت است و به همین دلیل است که باید به افرادی سپرده شود که در این زمینه حرفه ای هستند و طراحی داخلی برای آنها یک کار تخصص محسوب می شود. به همین دلیل توصیه می شود که طراحی داخلی فضای تجاری را به افراد متخصص بسپارید تا از بهترین دیزاین ها و متریال ها برای طراحی محیط تجاری مورد نظر شما استفاده کنند تا در نهایت شاهد بیشترین بازده باشید.

برای طراحی داخلی یک فضای تجاری از جمله مغازه، فروشگاه و یا پاساژ از طرح های خاص و متفاوت استفاده کنید و به هیچ وجه طراحی داخلی محیط تجاری خود را سهل نگیرید چرا که یک محیط تجاری در صورتی که با رعایت استانداردها طراحی شود نقش قابل توجهی را در جذب مشتریان شما و در نهایت رونق کسب و کار خواهد داشت.

طراحی داخلی فضای تجاری
تفاوت طراحی داخلی فضای تجاری با فضای داخلی منزل

طراحی داخلی فضای تجاری بدون شک با سایر طراحی ها از جمله طراحی داخلی دکوراسیون منزل تفاوت هایی دارد اول این که محیط تجاری از لحاظ کاربرد با محیط منزل تفاوت اساسی دارد و در طراحی داخلی محیط تجاری باید کاربردی بودن آن در نظر گرفته شود و طراحی داخلی نباید به گونه ای باشد که محیط تجاری از حالت تجاری خود خارج شود. دوم این که در محیط تجاری در طول روز چندین نفر با سلیقه های گوناگون حاضر می شوند و طراحی داخلی آن باید به گونه ای باشد که بتواند عمده مشتریان را به سوی خود جذب کند. اگر به دنبال بهترین نوع طراحی داخلی محیط تجاری هستید می توانید از مجموعه ما مشورت های لازم را اخذ کنید.

نقش درب های ورودی و خروجی در طراحی داخلی پاساژ
در مجتمع های تجاری با مساحت بیش از 1500 متر مربع، شما باید درب ورود و خروج را مجزا از یکدیگر طراحی نمایید. به طوری که این دو درب با فاصله ی بسیاری از یکدیگر قرار گرفته باشند. چرا که در مجتمع های بزرگ، گاهی تراکم و ازدحام جمعیت بالا می رود و نیاز است تا راه افرادی که قصد ورود دارند مجزا از سایرین باشد. اما ارتفاع و پهنای درب ها نیز مهم می باشد. برای مثال معمولا برای درب های ورودی در طبقه ی همکف، متراژی معادل 3700 mm را در نظر می گیرند. برای درب های خروج نیز، به منظور عبور هر 200 نفر، فضایی معادل 1070 mm را در نظر می گیرند. بدست آوردن این اعداد و ارقام نیاز به یک مهندسی دقیق و حساب شده دارد و نمی توان از آن ها ساده گذر کرد.

طراحی داخلی تجاری موقعیت اقتصادی خوبی برای مکان ها به وجود می آورد از این رو بسیار مهم است. طراحی داخلی تجاری به واحد های آن و موقعیت پروژه بستگی دارد.

طراحی داخلی فضای مجتمع تجاری و پاساژ ها

امروزه طراحی داخلی تجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد به این علت که روز به روز رقابت در دنیای تجارت بیشتر می شود و تعداد مجتمع های تجاری نیز افزایش پیدا می کنند از این رو همگی در تلاش هستند تا با استفاده از راه های مناسب مانند یک طراحی داخلی تجاری خوب و زیبا دیده بشوند و مشتریان را به سمت خود جذب کنند. در ادامه با ایده هایی برای داشتن طراحی داخلی تجاری موفق بیشتر آشنا می شویم.

طراحی داخلی فضای مجتمع تجاری و پاساژ ها
ایده هایی برای طراحی مجتمع تجاری

برای طراحی داخلی مجتمع تجاری، ایده های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند که می توانید با کمک ایده های مناسب و کاربردی با استفاده از خلاقیت و نوآوری مکان های تجاری مناسبی طراحی کنید و شاهد افزایش مشتریان و همچنین افزایش درآمد صاحبان مشاغل باشید. برای طراحی داخلی پاساژ ها، طراحی مغازه ها، بوتیک ها، فروشگاه ها و انواع مرکز های خرید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و طراحی دکوراسیون داخلی و نمای خارجی آن ها بسیار مهم می باشد. طراحی مغازه های تجاری باید به صورتی باشد که متناسب با عملکرد از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار باشند. برای کسب درآمد بیشتر بهتر است که طراحی داخلی بوتیک ها به صورتی باشد که باعث ایجاد حس کنجکاوی در افراد بشود تا برای رفع این کنجکاوی به بوتیک ها و مغازه ها بروند و از آن ها دیدن کنند.

طراحی داخلی فضای مجتمع تجاری و پاساژ ها
اهمیت نورپردازی در طراحی داخلی تجاری

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در طراحی داخلی تجاری، نورپردازی مناسب می باشد که باعث جذب مشتریان زیادی می شود. سیستم روشنایی ارتباط زیادی با زیبایی مجتمع های تجاری دارد. نمایش کالا ها در ویترین های مغازه ها و بوتیک ها بسیار مهم می باشد که یک نورپردازی مناسب آن ها را به بهترین نحو به نمایش می گذارد و باعث جلب توجه می شوند. برای فضاهای عمومی مجتمع های تجاری بهتر است از لامپ هایی با نمود رنگ بالا استفاده شوند. در اکثر مواقع از چراغ های فروتاب با پخش نور به صورت متقارن استفاده می کنند. برای روشن کردن قفسه های مغازه ها هم از چراغ هایی با نور موضعی استفاده می کنند که در این صورت کل قفسه به صورت یکنواخت روشن می شود. نوع زاویه پخش نور و موقعیت نصب آن بسیار مهم می باشد و باید به گونه ای باشد که کل سطح قفسه ها را پوشش دهد. در برخی مجتمع های تجاری از نور های رنگی استفاده می کنند که زیبایی بسیار زیادی دارند.

طراحی داخلی فضای مجتمع تجاری و پاساژ ها
طراحی ویترین مغازه ها در مجتمع های تجاری

یکی از نکات بسیار مهم در طراحی داخلی فضای تجاری طراحی ویترین مغازه ها و بوتیک ها می باشد؛ زیرا یکی از راه های بسیار مهم برای دیده شدن مغازه ها داشتن یک ویترین شیک و زیبا و دکوراسیون مناسب و شیک مغازه ها می باشد. اکثر مواقع مشتریان در هنگام خرید با نگاهی گذرا مغازه های اطراف خود را نگاه می کنند و از کنارشان رد می شوند در حالیکه با طراحی متفاوت و خاص ویترین ها و مغازه ها می توان توجه آن ها را جلب کرد و به این صورت وارد مغازه می شوند. در واقع با داشتن طراحی داخلی تجاری مناسب می توان حس دعوت کنندگی در مشتریان ایجاد کرد و به عبارتی کارت دعوت به آنها می دهیم. ویترین مغازه ها رابط بین محیط داخل مغازه با محیط بیرون مغازه می باشد که هر چقدر زیبا تر و جذاب تر باشد تاثیر بیشتری هم بر مشتریان می گذارد و باعث جذب آن ها به سمت مغازه می شود.

طراحی داخلی فضای مجتمع تجاری و پاساژ ها
طراحی داخلی مغازه ها در مجتمع های تجاری

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ها و بوتیک ها بسیار مهم می باشد و می توان با استفاده از متریال های مناسب، استفاده از رنگ های متنوع و جذاب، نورپردازی مناسب در داخل و ویترین ها بهترین طراحی ها را انجام داد که علاوه بر داشتن زیبایی باعث استفاده بهینه از فضا می شوند. برای طراحی داخلی مغازه ها باید دقت کرد که برای چه نوع شغلی و برای چه رده سنی باید طراحی انجام داد برای مثال برای طراحی فروشگاه های لوازم آرایشی باید از رنگ های شاد استفاده کرد. در طراحی داخلی مغازه ها باید سعی کرد محیطی را برای مشتریان فراهم کرد که مشتریان در آنجا احساس راحتی و آرامش کنند. در مجتمع های تجاری افراد مختلفی از قشر های متفاوت و سلیقه های متفاوت وارد می شوند که در طراحی داخلی تجاری باید به این نکته توجه کرد که دکوراسیون های داخلی و ویترین ها را به گونه ای انجام دهیم که با اکثر سلیقه ها متناسب باشد.

طراحی داخلی تجاری در دنیای مدرنیته

با روند رقابتی روز افزون در دنیای تجارت امروز، طراحی داخلی تجاری از لحاظ اقتصادی دارای مبناهای مهمی است. با استفاده از ترکیب ایده پردازی های جدید و خلق یک فضای جدید و بیاد ماندنی می توانید روند رشد یک فضای تجاری را سرعت ببخشید. طراحی داخلی تجاری یک پروژه بستگی به واحدهای آن و موقعیت مکانی و طرح کلی مجموعه دارد. بنابراین برای طراحی داخلی تجاری یک واحد چه بزرگ باشد و چه کوچک باید به این نکته توجه کنید که در عین حال که فضاسازی را رو به هدف خود پیش می برید؛ به طراحی کل سیستم خدشه ای وارد نشود.
طراحی داخلی تجاری و کسب ثروت

دکوراسیون و طراحی داخلی فضای تجاری یکی از عوامل مهم در رونق و شکوفایی کسب و کار در بازار تجارت امروز است و این امری واضح است که طراحی مدرنیته و ایده های به کار رفته در آن از مهمترین راه های جذب مشتری محسوب می شود. بدون شک ما به این موضوع واقف هستیم که در دنیای امروزی، طراحی مجتمع تجاری از راه ها و روش های متفاوتی برای دیده شدن و انتخاب شدن توسط مشتری استفاده می کند و اولین چیزی که در ذهن مشتری نقش می بندد یک نمای کلی از فضای روبرو شده با آن است. در واقع با دکوراسیونی خاص ما این مرکز تجاری را در ذهن مشتری بیاد ماندنی می کنیم. دکوراسیون و طراحی داخلی تجاری هنر و علمی است که باید بر اساس استانداردهای اصولی خود انجام شود و از کادرهای مجرب و ماهر در این زمینه برای انجام آن استفاده شود. برای یک مرکز تجاری و برای طراحی آن باید از ایده هایی استفاده شود که متناسب با سلیقه اکثر افرادی باشد که به این مجتمع مراجعه می کنند و یا در آن رفت و آمد دارند تا حداکثر جذب را از این طریق بدست آورد.

طراحی داخلی تجاری در دنیای مدرنیته
ایده هایی برای طراحی داخلی تجاری

برای طراحی داخلی مجتمع تجاری ایده های متفاوتی وجود دارد که با به کار بردن ایده های کاربردی تر و خلاقانه تر می توان دکوراسیونی موفق را برای مکان های تجاری طراحی کنید و شاهد افزایش درآمد و مشتریان خود باشید. طراحان مجرب و متخصصان با بکارگیری جدیدترین متریال و استفاده از رنگ های شاد و متنوع و نورپردازی مناسب در داخل فروشگاه و ویترین بهترین طرح ها و ایده ها را اجرایی می کنند که گاها این ایده ها دارای المان های بسیار ساده هستند و گاهی نیز از المان های پیچیده و ترکیب چند ایده مختلف استفاده می کنند، که علاوه بر شکیل بودن و زیبایی بتوان به طور بهینه از فضای فروشگاه استفاده کرد. برای سهولت در این کار متخصصان اول از همه این امر را در نظر می گیرند که این واحد تجاری برای چه کاری استفاده خواهد شد و افراد دخیل در این تجارت از چه قشر و با چه جنسیتی هستند سپس همه موارد را مانند یک پازل در کنار هم قرار می دهند و یک فضای خاص را به وجود می آورند.

طراحی داخلی تجاری از مهمترین موضوعاتی می باشد که باید در تاسیس مرکز تجاری به آن توجه کرد. نمونه های زیبای طراحی داخلی تجاری را در وب سیات ما مشاهده کنید.

توضیحات مفید و مختصر در مورد طراحی داخلی تجاری

طراحی داخلی تجاری یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که امروزه بسیاری از طراحان و معماران را درگیر خود کرده است. شما می توانید با داشتن زیباترین و جذاب ترین دکوراسیون داخلی تجاری توجه مشتریان بسیاری را به سوی مرکز تجاری خود جذب کرده و آنها را ترغیب برای خرید کنید.
طراحی مجتمع تجاری

آیا به دنبال طراحی داخلی فضای تجاری هستید؟ آیا میخواهید یکی از زیباترین و شیک ترین طراحی داخلی مجتمع تجاری را داشته باشید؟ امروزه بسیاری از شرکت ها به این موضوع پی برده اند که داشتن شیک ترین و زیباترین طراحی داخلی تجاری می تواند تاثیر بسزایی را در جلب رضایت مشتریان داشته باشد. چرا که مشتریان امروزی فقط به کیفیت و نوع محصول شما توجه ندارند بلکه به تمام جزئیات اعم از طراحی مغازه و مرکز تجاری، رفتار فروشنده و نوع چیدمان توجه دارند و مجموع رضایت از تمام این آیتم ها، رضایت کلی مشتریان از محصول شما را شکل می دهد. شما میتوانید نمونه های بسیار زیبا و مدرن طراحی داخلی پاساژ را در وب سایت ما مشاهده کنید و با توجه به علاقه و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که معماری و مساحت مرکز تجاری شما نقش اصلی را در انتخاب طرح داخلی تجاری شما خواهد داشت و شما می توانید برای انتخاب بهترین طراحی و دکوراسیون با همکاران ما مشورت های لازم را داشته باشید. توجه داشته باشید که طراحی مجتمع تجاری به دو بخش تقسیم می شود:

طراحی داخلی تجاری

طراحی بیرونی تجاری

در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد طراحی داخلی تجاری اطلاعاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
طراحی داخلی تجاری

مشتریانی که وارد مرکز تجاری شما می شوند اولین چیزی که در وهله اول به چشم آنها می خورد، دکوراسیون و طراحی داخلی آن مرکز بوده و اگر شما بتوانید در همان لحظه ورود تاثیر مثبتی بر روی مشتریان داشته باشید، می توانید مشتری را برای خرید نیز ترغیب کنید. طبق مطالعات صورت گرفته، افراد روزانه به صورت متوسط ۸۰ درصد از زمان خود را در فضاهای مختلفی از جمله مراکز تجاری و خرید می گذرانند و به همین دلیل طراحی داخلی این مراکز ا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که داشتن یک ترین و زیباترین طراحی داخلی تجاری نه تنها بر رضایت مشتریان از محصولات شما خواهد داشت، بلکه می توانید بر میزان راندمان و عملکرد کارکنان نیز تاثیر مثبت داشته باشد. شما می توانید با هزینه های بسیار متوسطی بهترین و شگفت انگیزترین طراحی را برای مرکز تجاری خود انتخاب کرده و اجرا نمایید. عوامل بسیار زیادی در طراحی داخلی مرکز تجاری وجود دارد که در بخش بعدی راجع به این عوامل توضیحات بیشتری ارائه خواهد شد.

طراحی داخلی تجاری
عوامل موثر در طراحی داخلی تجاری

از مهمترین عواملی که می تواند تاثیر بسزایی را در طراحی داخلی تجاری ایفا کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– نورپردازی: نورپردازی می تواند با طراحی و اجرای فوق العاده خود توجه بسیاری از مشتریان را به سوی خود جذب کند. همچنین نورپردازی زیبا در شب هنگان زیبایی طراحی داخلی مرکز تجاری شما را دو چندان خواهد کرد.

– ترکیب رنگ: یکی از عواملی که می تواند تاثیر شگفت انگیزی را در طراحی مرکز تجاری شما داشته باشد، ترکیب رنگ دکوراسیونی است که مورد استفاده قرار می گیرد. شما بایستی از رنگ های استفاده کنید که بیشترین تاثیر را بر روی مراجعه کنندگان و مشتریان شما داشته باشد.

– ابعاد و مساحت ساختمان: از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر طراحی داخلی مراکز تجاری می باشد. شما باید طراحی که متناسب با ابعاد و معماری مرکز تجاری شما است را انتخاب کرده و پیاده نمایید.

برای اینکه زیباترین و شگفت انگیزترین طراحی را در داخل مرکز تجاری خود داشته باشید همین حالا به نمونه کارهای وب سایت ما مراجعه کرده و مدل و دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب کنید و با مشاورین ما در میان بگذارید.

طراحی داخلی تجاری الهام گرفته از ایده هایی نو

امروزه ایده پردازان و معماران طراحی داخلی از اصول فنگ شویی و چیدمان های خاص استفاده می کنند. رنگ بندی های منحصر به فرد و همچنین نورپردازی های مدرن می تواند الهام بخش یک حس خاص در درون مشتری شود و این مکان را برای مشتریان بیادماندنی جلوه دهد. در طراحی داخلی پاساژ می توان محیطی را فراهم کرد که نه تنها خرید کردن در آن با احساس راحتی همراه است بلکه باعث آرامش درونی نیز می شود. در واقع امروزه برای تاثیرگذاری بیشتر از اصول روانشناسی در انواع فضاها و متناسب با هدف مورد نظر استفاده می شود. یکی از راه های دیگری که مورد توجه متخصصان است ترکیب چند فضا و محوطه سازی با اصول خاص خود است همچنین استفاده کردن از وسایلی که با ایده های جدید به فضای مورد نظر ارتباط داده می شوند.

طراحی داخلی تجاری در دنیای مدرنیته
انواع طراحی داخلی تجاری

طراحی و پیاده سازی مراکز و مجتمع های تجاری
طراحی نما : کاربری های مسکونی-اداری-تجاری
طراحی و پیاده سازی بازسازی و نوسازی محیط های تجاری و اداری و فروشگاهی
طراحی و پیاده سازی طراحی فروشگاه ها و مراکز تجاری به صورت تکی یا گروهی
طراحی و پیاده سازی طراحی محیط های اداری و محیط های کاری
پیاده سازی و انتخاب تزئینات داخلی به طور مثال شیر آلات، سرامیک، مبلمان، چیدمان و …
طراحی وسایل دکوراسیون داخلی تجاری و اداری
طراحی محیط های نمایشگاهی، غرفه سازی، فضاسازی
طراحی نما و فضای سبز مراکز تجاری

طراحی داخلی تجاری
اغلب مشتری های مراکز خرید ها خانم ها هستند که توجه آن ها به جذابیت های بصری بسیار بالا می باشد. در زمان طراحی، معمار می تواند با اندکی خلاقیت، به فضای داخلی و یا خارجی یک مجتمع تجاری شکل و طرحی منحصر به فرد بخشد. در زمان طراحی داخلی مجتمع تجاری بهتر است از رنگ هایی خاص و در حال زنده استفاده نمایید. به طوری که حس شادابی را به افراد القا نماید. از دیگر مواردی که در زمان طراحی داخلی تجاری باید به آن توجه داشت، استفاده از درختچه ها، گل کاری، مجسمه ها، دیوار کوبی، چراغ های زینتی، طرح های گرافیکی، موسیقی فضا و …. می باشد که همگی باعث می شود تا فضای مجتمع تجاری به محیطی جذاب تبدیل شود. اما فراموش نکنید که طراحی ویترین مغازه ها نیز بسیار مهم می باشد که با کمک افراد متخصص در زمینه طراحی داخلی می توان، ویترین مغازه ها را متناسب با نوع کالایی که به فروش می رسانند، طراحی نماید.
توضیحات مرتبط با طراحی داخلی تجاری بسیار گسترده می باشد چرا که هر یک از مواردی که در ابتدا به آن ها اشاره شد، ویژگی ها و توضیحات تخصصی خود را دارند اما در اینجا سعی نمودیم تا هر چند به اختصار شما را با نحوه ی طراحی داخلی تجاری آشنا نماییم.

طراحی داخلی تجاری

در این مقاله نکاتی مهم در خصوص طراحی داخلی تجاری مطرح می شود. قبل از مطالعه آن ها بدانید که سبک طراحی داخلی تجاری می تواند فروش را افزایش دهد.

توضیحاتی مهم در خصوص طراحی داخلی تجاری

در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در خصوص طراحی داخلی تجاری مطرح کنیم. اگر صاحب کسب و کاری هستید و می خواهید فروش خود را چند برابر کنید با ما همراه شوید؛ چرا که طراحی داخلی فضای تجاری نقش مهمی در افزایش فروش و در راستای آن موفقیت در کسب و کارتان دارد.

توضیحاتی مهم در خصوص طراحی داخلی تجاری
ویترین مغازه بخش مهمی از طراحی داخلی تجاری

ویترین، بخش مهمی از یک فضای تجاری را شامل می شود. شما با بکارگیری نکات لازم در خصوص طراحی و دکوراسیون این بخش توجه مشتریان بسیاری را جلب خواهید کرد. یکی از این نکات قرار دادن اجناس مغازه در داخل ویترین است. هنگام انجام این کار مقیاس اجناس را صحیح انتخاب کنید زیرا کوچک بودن مقیاس آن ها توجه افراد کمتری را به خوب جلب می کند و این باعث کاهش فروش شما می گردد. طراحی ویترین فضای تجاری را با رنگ و نقاشی ترکیب کنید این امر می تواند شما را از دیگر رقیبان تان مجزا کند. متفاوت بودن اصل مهم در موفقیت کسب و کار است. رنگ هایی که قصد دارید از آن ها در فضای داخلی ویترین استفاده کنید را با توجه به نوع کسب و کارتان انتخاب کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص داده می شود.
طراحی داخلی مجتمع تجاری

در این بخش توضیحاتی کلی در خصوص طراحی داخلی پاساژ ارائه خواهد شد. در ابتدا توصیه می شود که انجام امور طراحی مجتمع تجاری خود را به افرادی بسپارید که در این امر خبره و کار آزموده هستند تا همه نکات جزئی در طراحی اعمال شود. مجموعه ما تیمی از طراحان برتر را گرد هم آورده و شما را در دستیابی به اهداف تان همراهی خواهد کرد. هر فضا بسته به مساحت و کارایی آن طراحی می گردد و از رنگ ها نیز به خوبی در دکوراسیون استفاده می گردد. ماهیت نیز نقش پر رنگی دارد که در بخش بعد راجع به آن صحبت خواهیم کرد.
طراحی داخلی تجاری و توجه به ماهیت آن

ماهیت فضا نقش مهمی را در مبحث طراحی داخلی تجاری ایفا می کند. فضاهای تجاری ماهیت ها و کاربری های متنوعی دارند. از میان آن ها می توان به مواردی چون تفریحی، فرهنگی، اداری، فروشگاهی، رستوران و کافی شاپ و … اشاره کرد. هر کدام از کاربری های ذکر شده نیاز به طراحی خاصی دارند به عنوان مثال در طراحی رستوران باید از رنگ های شاد و اشتها آور چون قرمز استفاده شود و در محیط کافی شاپ رنگ های گرم و آرامش دهنده بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. فروشگاه ها و هایپرمارکت ها از پیچیدگی بسیاری در طراحی داخلی برخوردار هستند چرا که باید محیط داخلی به شکلی طبقه بندی شود که بخش پشتیبانی و مدیریت و فروش به خوبی در دسترس قرار گیرند و مشتری به همه کالاها دسترسی آسانی داشته باشد. ناگفته نماند که استفاده از رنگ های جذاب می تواند محیطی شاد را فراهم آورد و خریدی لذت بخش را در خاطرشان بر جای بگذارد.

طراحی داخلی تجاری یکی از طراحی های مهم در زمینه های شغلی می باشد. لذا ما در این متن سعی داریم تا طراحی داخلی تجاری را به عنوان یکی از طراحی ها بررسی نماییم

طراحی داخلی تجاری و نکات مرتبط با آن

همانطور که می دانید دکوراسیون و طراحی داخلی در متدها و محیط های مختلف صورت می گیرد. طراحی داخلی محیط های کاری امروزه از مهم ترین طراحی ها می باشد و افراد کمابیش از آن استفاده می نمایند. لذا طراحی داخلی تجاری یکی از طراحی های مهم می باشد که افراد باید با استفاده از آن بهترین فضا را برای محیط خود به وجود آورند. می توان گفت طراحی داخلی در محیط هایی چون خانه ها و اداره جات نیز صورت می گیرد. اما طراحی مجتمع تجاری و محیط های این چنینی تجاری همواره بیشتر مورد توجه بوده است. لذا این محیط ها به فروش مستقیم کالا مشغول هستند و افراد هیچ گونه اجباری برای خرید از آن ها ندارند. پس عاملی یا عاملانی را باید به وجود آورد تا افراد نسبت به خرید از این محیط های تجاری مشتاق شوند. طراحی داخلی تجاری یکی از مهم ترین عامل هایی می باشد که افراد را به سمت خود جذب می نماید. اگر قصد دارید تا با نکات مربوط با انواع طراحی داخلی مجتمع تجاری آشنا شوید این متن را تا به پایان همراهی نمایید.
طراحی داخلی تجاری و انواع آن

همانطور که بیان شد طراحی داخلی تجاری یکی از مهم ترین طراحی هایی می باشد که باید در محیط های مختلف آن را صورت داد. اهمیت این نوع از طراحی را می توان با بیان یک مثال مورد توجه قرار داد. تصور کنید شما به عنوان یک مشتری قصد خرید یک کالا را دارید و یا اینکه قصد دارید تا یک واحد تجاری را در یک مجتمع تجاری در اختیار بگیرد؛ حال سوال اساسی اینجاست که شما برای خرید به کدام مجتمع تجاری می روید؟ یا اینکه مغازه خود را در کدام واحد تجاری احداث می نمایید؟ در مورد این سوال ها می توان گفت چیزی که مشخص است افراد مجتمع تجاری را برای خرید و یا احداث یک کسب و کار استفاده می نمایند که دارای شکل و طرح زیبایی باشد. طراحی داخلی تجاری در نمونه ها و محیط های مختلفی مورد استفاده می باشد. از نمونه های طراحی داخلی تجاری می توان به طراحی داخلی پاساژها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های بزرگ و … اشاره کرد. لذا در این زمینه نه تنها باید به طراحی داخلی مجتمع های تجاری توجه شود، بلکه باید به نمای بیرونی آن نیز توجه شود. لذا عاملی که نگاه را به داخلی جذب می کند نمای بیرونی یک مجتمع می باشد.
طراحی داخلی پاساژ

طراحی داخلی پاساژ یکی از مهم ترین طراحی ها در زمینه تجاری می باشد. لذا در محیط پاساژها تعدا بالایی از واحد های تجاری موجود می باشند، که علاوه بر طراحی داخلی خود پاساژ باید به طراحی این واحد های تجاری چه برای فروش و اجاره آن ها و چه برای جذب مشتری توجه شود. افرادی که در این زمینه فعالیت دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که در طراحی داخلی یک مجتمع تجاری مانند پاساژ باید هزینه بالایی را با توجه به متراژ آن و تعداد واحد های تجاری آن صورت دهند. در طراحی یک پاساژ باید از آسانسورها، پله های برقی، نورپردازی های منحصر به فرد استفاده کرد. لذا در این محیط ها باید طراحی هایی برای فود کورت ها، رستوران ها و … صورت داد تا بتوان بهترین طراحی صورت داده شود و محیط جذابی به وجود آورده شود.
نکات مهم در طراحی داخلی فضای تجاری

در طراحی داخلی تجاری نکات بسیار مهمی موجود می باشد که افراد باید به آن ها توجه داشته باشند. به طور مثال افراد باید در طراحی داخلی تجاری به هزینه آن توجه داشته باشند. لذا ساخت این مجتمع ها یک هزینه دارد و طراحی داخلی آن ها هزینه ای جداگانه دارد و افراد باید از قبل بودجه ای مناسب برای مجتمع تجاری که به وجود می آورند را بر آورد نمایند. خوب است که طراحی این محیط ها را به افرادی بدهید که در این زمینه دارای خلاقیت می باشند و با بهره گیری از علم به روز بهترین طراحی را برای میحط شما صورت می دهند.

توضیحاتی مهم در خصوص طراحی داخلی تجاری
طراحی داخلی تجاری و آسایش مشتریان

توجه به آسایش مشتریان نیز از دیگر بخش های مهم طراحی داخلی تجاری است. برای تحقق این امر باید بسته به ماهیت فضا امکانات و خدمات لازم در دسترس آن ها قرار گیرد. به عنوان مثال کیفیت و راحتی صندلی و مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار است یا اگر صاحب یک فروشگاه کفش هستید باید مکان عبور و مرور را به شکلی تعیین کنید که مراجعه کننده بتواند در یک محیط باز از قفسه ها دیدن و در صورت لزوم آن ها را امتحان کند. اگر با نکات لازم آشنایی ندارید کار را به ما بسپارید.

توضیحاتی مهم در خصوص طراحی داخلی تجاری
استفاده از کفپوش مناسب در طراحی داخلی

از مهم ترین بخش های طراحی داخلی تجاری استفاده از کفپوش مناسب است. کفپوش مناسب می تواند روی جلوه مجتمع تاثیر بسیاری داشته باشد. اما علاوه بر زیبایی باید به مقاومت آن ها نیز توجه ویژه ای شود چرا که در این مکان رفت و آمدهای بسیاری انجام می شود و کفپوش نامناسب توان مقاومت در برابر این حجم از رفت و آمد را ندارد. همچنین باید کف مجتمع با شوینده های مخصوص تمیز شود بنابراین توجه به نوع کفپوش را در الویت های امور طراحی قرار دهید. تیم ما بسته به ماهیت مجتمع و کاربرد آن بهترین پیشنهادها را به شما ارائه می دهد. جهت مشاوره با شماره های درج شده در تماس باشید.

توضیحاتی مهم در خصوص طراحی داخلی تجاری
ایده هایی جذاب برای طراحی داخلی فضای تجاری

در بخش آخر پیشنهاداتی جهت جذاب شدن طراحی داخلی فضاهای تجاری ارائه می گردد، به عنوان مثال اگر قصد دارید یک فروشگاه کفش افتتاح کنید از آلمان های برنجی استفاده کنید و آن ها را در کنار قفسه های چوبی روشن و کلاسیک قرار دهید. این ترکیب آرامش بسیاری را برای مراجعه کننده تداعی می کند.