همه چیز درباره طراحی داخلی ساختمان های اداری و لوکس

شما می توانید جهت مشاوره و دریافت خدمات طراحی با شماره تلفن 09121075978 در تماس باشید

محیط کار به روحیه بخشی کارکنان و بازدهی کار آن ها کمک می کند. هرچه محیط کار شیک تر و زیباتر باشد بازدهی کار نیز بالا می رود. به همین خاطر شرکت طراحی ساختمان های اداری و لوکس مهران طاهری به شما کمک میکند که فضای اداری شیک و منحصر به فرد داشته باشید. طراحی داخلی اداری نسبت به طراحی داخلی منزل تخصصی تر و سخت تر است. به این دلیل که در طراحی داخلی ساختمان های اداری باید منظم بودن محیط و طراحی مرتبط با کار آن اداره همچنین رسمی بودن محیط را در نظر گرفت. در حالی که در طراحی داخلی منزل سلیقه شخصی را در نظر می گیرند.

نام پروژه : پروژه  آوای جهانبین پارسیان واحد 12

سبک :  مدرن

کارفرما : شرکت آوای جهانبین پارسیان

موقعیت : اشرفی  – تهران

متراژ : 75 متر

سال : 1402

نام پروژه : پروژه  آوای جهانبین پارسیان واحد 22

سبک :  مدرن

کارفرما : شرکت آوای جهانبین پارسیان

موقعیت : اشرفی  – تهران

متراژ : 180 متر

سال : 1401

نام پروژه : پروژه  آوای جهانبین پارسیان واحد 21

سبک :  مدرن

کارفرما : شرکت آوای جهانبین پارسیان

موقعیت : اشرفی  – تهران

متراژ : 160 متر

سال : 1401

نام پروژه : نمایشگاه اتاق بازرگانی اراک

سبک :  مدرن

کارفرما : اتاق بازرگانی اراک

موقعیت : اراک

متراژ : 430 متر

سال : 1402

نام پروژه : اداری چیتگر

سبک :  نئو کلاسیک

کارفرما : آقای هندیانی

موقعیت : چیتگر- تهران

متراژ : 120 متر

سال : 1400

نام پروژه : بام کامرانیه

سبک : مدرن- نئو کلاسیک

کارفرما : آقای موسوی

موقعیت : کامرانیه- تهران

متراژ : 200متر

سال : 1399

نام پروژه : امین ضراب

سبک : مدرن

کارفرما : آقای داوری

موقعیت : ستار خان- تهران

متراژ : 140 منر

سال : 1399

نام پروژه : امینی

سبک : مدرن

کارفرما : آقای امینی

موقعیت : پیروزی- تهران

متراژ : 60 متر

سال : 1398

نام پروژه : الهیه

سبک : مدرن- نئو کلاسیک

کارفرما : شرکت طاووس

موقعیت : الهیه- تهران

متراژ : 650 متر

سال : 1398

نام پروژه : آبسان پالایش

سبک : تلفیقی-مدرن- نئو کلاسیک

کارفرما : آقای مهندس محسنی

موقعیت : دیباجی شمالی – تهران

متراژ : 780 متر

سال : 1397

نام پروژه : نکا نوین

سبک : مدرن

کارفرما : مهندس محمدی

موقعیت : اندرزگو- تهران

متراژ : 800 متر

سال : 1397

نام پروژه : شرکت درنا

سبک : مدرن- نئو کلاسیک

کارفرما : آقای امیر بیگی

موقعیت : خیابان پرچم- تهران

متراژ : 150 متر

سال : 1396

نام پروژه : بیمه آسیا

سبک : مدرن

کارفرما : بیمه آسیا

موقعیت : سعادت آباد- تهران

متراژ : 80 متر

سال : 1396

نام پروژه : آدونیس

سبک :  نئو کلاسیک

کارفرما : شرکت آدونیس

موقعیت : جردن- تهران

متراژ : 140 متر

سال : 1395

نام پروژه : حمل و نقل شاهسوند

سبک : مدرن

کارفرما : آقای شاهسوند

موقعیت : میرداماد- تهران

متراژ : 130 متر

سال : 1395

نام پروژه : پایونیر انرژی

سبک : مدرن

کارفرما : آقای مهندس مقدم

موقعیت : یوسف آباد- تهران

متراژ : 240 متر

سال : 1395

نام پروژه : سفارت تایلند

سبک : مدرن

کارفرما : سفارت پادشاهی تایلند

موقعیت : بهارستان- تهران

متراژ : 70 متر

سال : 1394

نام پروژه : شروین تجارت

سبک :  نئو کلاسیک

کارفرما : آقای شاهبازی

موقعیت : بازار 15 خردادتهران

متراژ : 75 متر

سال : 1394

نام پروژه : نوین سنجش

سبک : مدرن

کارفرما : شرکت نوین سنجش

موقعیت : جاده مخصوص – تهران

متراژ : 120 متر

سال : 1393

نام پروژه : اداری شیری

سبک : مدرن

کارفرما : آقای شیری

موقعیت : جردن- تهران

متراژ : 145 متر

سال : 1393

نام پروژه : اداری رویال

سبک : مدرن

کارفرما : آقای نجومی

موقعیت : شهرک غرب- تهران

متراژ : 110 متر

سال : 1396

نام پروژه : اداری فیدار فولاد

سبک : نئوکلاسیک

کارفرما : آقای مهندس خرمی

موقعیت : شهرک غرب- تهران

متراژ : 120 متر

سال : 1395

 

نام پروژه : اداری فرش شاهکار صفویه

سبک : کلاسیک

کارفرما : آقای سودایی

موقعیت : کاشان

متراژ : 400 متر

سال : 1392

طراحی داخلی قسمتی از طراحی محیطی است و دارای ارتباط نزدیکی با معماری است. طراحی داخلی نه تنها محدوده بزرگتری را شامل می‌شود، بلکه خود را به عنوان یک حرفه و شغل جدید نشان می‌دهد.

انجام طراحی داخلی تقریبا برای تمامی مکان‌ها امکان‌پذیر است و همچنین بسیار پرطرفدار می‌باشد. شما می‌توانید محیط کاری، اداری، منزل و… را به یک طراح خوب بسپارید تا بهترین دکوراسیون را برای شما طراحی نماید.

ما در وبسایت مهران طاهری، بهترین نمونه‌های طراحی داخلی اداری را برای شما با بهره بردن از تجربیات بهترین طراحان، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه انجام می‌دهیم.

در ادامه به بررسی نکات مهم در طراحی، اصول طراحی و انواع سبک طراحی داخلی می‌پردازیم.

نکات مهم در طراحی داخلی اداری

همانطور که می‌دانید کارمندان در طول روز بیشترین ساعات خود را در اداره و دفتر کار خود سپری می‌کنند، در کنار استرس و زندگی پر چالش بهتر است که محیط کار یک فضای آرامبخش باشد تا کارمند حس بهتری برای انجام کار داشته باشد.

طراحی داخلی شرکت اداری یکی از موضوعات حائز اهمیت است که باعث شکل‌گیری ذهنیت مخاطبان و همچنین کارمندان درباره آن ارگان و مجموعه می‌شود. به همین دلیل برای انجام این کار بهتر است که از افراد خبره و کاردان کمک بگیرید تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

انجام طراحی داخلی دکوراسیون اداری برخلاف طراحی داخلی مسکونی، نیاز به تخصص و مهارت بیشتری دارد. زیرا منازل بر اساس سلیقه افراد ساکن انجام می‌شود اما یک اداره باید به حالتی باشد که هم دارای وجه رسمی باشد و هم بتواند با هر نوع سلیقه‌ای ارتباط برقرار کند.

برای انجام طراحی نمای داخلی ساختمان اداری نکاتی وجود دارند که بهتر است در انجام طراحی به این نکات توجه شود. در این قسمت این نکات را شرح می‌دهیم:

جداسازی فضا: یکی از نکاتی که در طراحی داخلی اداری و دکوراسیون دفتر کاری دارای اهمیت است، جداسازی فضاهای مختلف از هم می‌باشد. جدا کردن محیط کار افراد و قرار دادن حریم شخصی برای آن‌ها، باعث افزایش تمرکز و آرامش کارمندان می‌شود و این نکته حتی در طراحی داخلی رستوران برای جداسازی محیط مشتریان و سایر بخش های آن رعایت می شود.

به همین دلیل برای جدا کردن محیط کاری می‌توانید از پارتیشن‌بندی مناسب استفاده کنید. برای این کار بهتر است که از پارتیشن‌ها شیشه‌ای یا پرده‌ای استفاده کنید که کارمندان بتوانند یکدیگر را ببینند.

انتخاب رنگ مناسب: انتخاب رنگ مناسب برای دفتر کار یکی از موارد مهم است که در طراحی باید مورد توجه قرار گیرد. معمولا از رنگ‌های روشن برای محیط‌های اداری استفاده می‌کنند زیرا تاثیر مثبتی بر آرامش کارمندان دارد و جالب است بدانید برای طراحی داخلی مغازه دقیقا برعکس این موضوع باید رخ دهد.

برای انتخاب رنگ می‌توانید از رنگ‌هایی که در طراحی لوگو شرکت استفاده شده، بهره ببرید. همانطور که گفتیم رنگ بسیار مهم است و در انتخاب آن باید دقت کنید.

نورپردازی مناسب: روشنایی محیط یکی از نکات مهم طراحی است و میزان روشنایی اتاق‌ها باید مورد توجه قرار گیرد. نور مناسب تاثیر زیادی بر افزایش تمرکز افراد دارد و همچنین از ایجاد حس خستگی و خواب‌آلودگی جلوگیری می‌کند.

در صورتی که بتوانید از نور طبیعی بهره ببرید، می‌تواند یک ویژگی مهم و مثبت باشد. همچنین نور طبیعی دفتر را جذاب‌تر و چشم‌نوازتر می‌کند و  باعث ایجاد فضایی  مثبت نیز می‌شود.

تهیه مبلمان و میز مناسب: تهیه مبلمان مناسب، باکیفیت و استاندارد دارای اهمیت زیادی است. قبل از تهیه مبلمان بهتر است که به خوبی سرچ کنید تا بتوانید بهترین گزینه را بر اساس نیاز تهیه نمایید.

انتخاب مبلمان اداری شامل میزهای کار، مبل و صندلی‌های کارمندان و ارباب رجوع می‌شود که بهتر است استاندارد باشند تا کارمندان به راحتی بتوانند ساعت‌ها از آن استفاده کنند.

با رعایت نکات فوق می‌توانید تا حد زیادی طراحی مناسبی برای محیط اداری انجام دهید. البته توصیه می‌کنیم این امر را به افراد حرفه‌ای در این زمینه بسپارید که بهترین کار را برای شما انجام دهند. شما می‌توانید برای انجام طراحی داخلی با ما در گروه مهران طاهری در ارتباط باشید.

اصول طراحی داخلی واحد اداری

همانطور که می‌دانید اکثر افراد زمان طولانی از روز را در محل کار سپری می‌کنند. به همین دلیل توجه به طراحی آن و ایجاد یک طراحی داخلی اداری مناسب باعث افزایش راندمان کارمندان نیز می‌شود.

در این قسمت قواعدی کلی درباره اصول طراحی داخلی دکوراسیون اداری را برای شما شرح می‌دهیم:

رنگ: رنگ حس یک‌دستی و متفاوت بودن را به طرح شما می‌دهد. بهترین حالت در این صورت این است که 2_3 رنگ انتخاب کنید یعنی هر یک را حداقل سه بار در فضا تکرار کنید.

همچنین میزان هماهنگی رنگ را با مبلمان، لوازم، پرده و… برای برقراری ارتباط و ایجاد طرح یک‌دست آزمایش و امتحان کنید. معمولا رنگ‌های متضاد یک فضای سرزنده و پرانرژی را می‌سازند و رنگ‌های یکدست باعث ایجاد فضای آرام می‌شوند.

مقیاس: مقیاس به معنی اندازه و سایز مبلمان در مقایسه با اندازه اتاق و محیط پیرامون است. به این منظور برای ایجاد مکانی راحت باید فضای کافی برای حرکت فراهم شود.

بافت: این مورد باعث ایجاد فضای هارمونیک و منظم می‌شود. استفاده از بافت‌های مخملی همانند قالیچه، طرح دیوار توری، یا استفاده از کوسن برای مبلمان، می‌تواند باعث ایجاد فضایی ملایم شود.

توجه به موارد فوق باعث ایجاد فضایی زیبا و متعادل می‌شود که بیننده در آن حس راحتی و آرامش داشته باشد. همچنین کارمندان بتوانند ساعت‌ها در چنین محیطی کار کنند.

هزینه طراحی داخلی اداری در وبسایت مهران طاهری

هزینه طراحی داخلی یک واحد اداری معمولا به عواملی همچون سبک انتخابی شما، متراژ واحد، بافت منطقه و… بستگی دارد. قیمت طراحی داخلی اتاق اداری همانند قیمت برخی اقلام ثابت نیست و هر مورد مشخصی می‌تواند تاثیر مستقیم بر روی هزینه داشته باشد و این دقیقا شبیه به طراحی داخلی صرافی نیز می باشد.

برای انجام کار طراحی نمای داخلی اداری بهتر است که به یک موسسه یا وبسایت حرفه‌ای طراحی مراجعه کنید تا کار شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند و هیچ نگرانی از بابت انجام پروژه در کمترین زمان نداشته باشید.

ما در وبسایت مهران طاهری بهترین طراحی داخلی فضای اداری را با یک تیم حرفه‌ای در این زمینه انجام می‌دهیم. تیم ما طراحی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه نسبت به بازار کار انجام می‌دهد که شما عزیزان بتوانید به راحتی و بدون دغدغه با این شرکت طراحی داخلی همکاری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی داخلی اداری، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه و یا آدرس وبسایت «mehrantaheri.com» با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.